La família té un paper molt important a l'escola.La família té un paper molt important a l’escola. Els pares i mares acompanyen cada dia al seu fill fins la classe i així tenen un contacte directe amb la mestra, fet que creiem fonamental en aquestes edats.

Cada nen o nena té el seu diari, on la mestra apunta cada dia com ha passat el dia a l’escola i on la família escriu tot allò que cregui oportú sobre el seu fill/a.

Per que sabeu més específicament les activitats que duen a terme els vostres fills/es cada dia, a cada classe hi podeu trobar un apartat on consultar la programació i a més a més, cada mestra té penjada una pissarra on explica allò que han fet cada dia.

Al llarg del curs fem diverses reunions, entrevistes personals i donem un informe a final de curs.