Escola bressol pam i pipa (Gràcia)

Pati-jardí de l'escola bressol Pam i PipaUn objectiu primordial és aconseguir que les famílies deixin el seu fill/a amb la màxima tranquil·litat i confiança cada dia a l’escola i que puguem establir unes pautes conjuntes d’actuació per tal que tots els infants creixin i es desenvolupin de la manera més òptima.

El projecte educatiu de la nostra escola es basa en la idea que el nen és un subjecte actiu en el seu aprenentatge i per tant la nostra tasca consisteix en oferir als infants experiències variades, molts estímuls i materials que possibilitin el procés de descobriment del món que l’envolta i del seu cos.

En definitiva, fer que mitjançant l’observació directa, la manipulació i de l’experimentació el nen pugui créixer en tots els sentits.

Copyright © 2018 Copyright Escola bressol pam i pipa Rights Reserved.