• A l’escola tenim cuina pròpia, la nostra cuinera elabora cada dia el dinar i berenar i per tant el nostre menjar és natural i acabat de fer.

Hi ha dos tipus de menús en funció de l’edat dels nens i nenes, un de sencer més variat i un altre de triturat.

Pels nens/es que ho necessitin els fem dieta i si algun infant és al·lèrgic o té intolerància a algun aliment se li prepara un menú adequat.

• Pel que fa als lactants cal dir que respectem el seu ritme alimentari, posant-nos d’acord amb la família.

• Els nens i nenes de 2 a 3 anys van a la piscina cada dimarts al matí.
L'escola bresol Pam i Pipa té cuina pròpia

• Al llarg del curs, els nens i nenes de 2 a 3 anys fan diferents sortides com per exemple al parc, al teatre, visitem una granja, anem a l’Auditori, i a final de curs anem de colònies! (una nit fora).