A l'escola tenim cuina pròpia. Considerem els àpats una activitat important dins de l'escola. Procurem que els nens/es s'acostumin a menjar sols i que la seva alimentació sigui variada. La nostra cuinera fa diàriament el dinar.

Hi ha dos tipus de menús en funció de l'edat dels nens/es. Pels infants que ho requereixin es fan dietes i règims especials sota prescripció mèdica.

Dins del projecte educatiu de l'escola, l'estona de menjar sempre ha tingut importància cabdal. Durant l'hora de dinar és indispensable que l'ambient sigui molt tranquil, segur i agradable, on es respecti els ritmes individuals i naturals de cada infant, tot fomentant la seva autonomia i respectant les seves preferències i gustos.

Intentem que tots els productes frescos siguin de proximitat, comprats a llocs de confiança. Només cuinem amb oli d'oliva, es cuina al forn, a la planxa, no fem gairebé fregits...

La fruita és de temporada i a poder ser, ecològica.

A mig matí cada dia oferim fruita als infants per que puguin esmorzar.

Comencem a dinar a les 12 del migdia i quan acabem tots els infants dormen la migdiada, l'estona de dormir acostuma a ser entre la 1 del migdia i les 3 de la tarda.

Els nens/es que es queden tot el dia berenen cap a les 4 de la tarda.

Copyright © 2019 Copyright Escola bressol pam i pipa Rights Reserved.