Comencem el curs escolar el 3er dia laborable del mes de setembre i l'acabem tres dies laborables abans de que acabi juliol.

Durant les vacances escolars de Nadal i setmana santa obrim l'escola els dies laborables per les famílies que necessiten portar als seus fills o filles.

Horaris

L'escola està oberta de les 8 a les 17:30 hores, amb horaris flexibles d'entrada i de sortida.

L'horari d'acollida és entre les 8 i les 9 del matí

L'arribada al matí és flexible, les famílies poden arribar entre les 8,45 i les 9,30h

Els que marxen a casa al migdia s'han de venir a recollir a les 12h

A la tarda les portes s'obren entre les 3 i les 3,30h, tant pels que marxen després de la migdiada, com pels que tornen de casa.

L'hora de sortida és entre les 5 i les 5,30h de la tarda.

A l'escola tenim cuina pròpia. Considerem els àpats una activitat important dins de l'escola. Procurem que els nens/es s'acostumin a menjar sols i que la seva alimentació sigui variada. La nostra cuinera fa diàriament el dinar.

Hi ha dos tipus de menús en funció de l'edat dels nens/es. Pels infants que ho requereixin es fan dietes i règims especials sota prescripció mèdica.

Dins del projecte educatiu de l'escola, l'estona de menjar sempre ha tingut importància cabdal. Durant l'hora de dinar és indispensable que l'ambient sigui molt tranquil, segur i agradable, on es respecti els ritmes individuals i naturals de cada infant, tot fomentant la seva autonomia i respectant les seves preferències i gustos.

Intentem que tots els productes frescos siguin de proximitat, comprats a llocs de confiança. Només cuinem amb oli d'oliva, es cuina al forn, a la planxa, no fem gairebé fregits...

La fruita és de temporada i a poder ser, ecològica.

A mig matí cada dia oferim fruita als infants per que puguin esmorzar.

Comencem a dinar a les 12 del migdia i quan acabem tots els infants dormen la migdiada, l'estona de dormir acostuma a ser entre la 1 del migdia i les 3 de la tarda.

Els nens/es que es queden tot el dia berenen cap a les 4 de la tarda.

Copyright © 2019 Copyright Escola bressol pam i pipa Rights Reserved.