Escola bressol Pam i Pipa (Gràcia - Barcelona)

L’escola bressol Pam i Pipa és un centre privat on acollim nens i nenes entre els 4 mesos i els 3 anys, el primer cicle d’educació infantil.

L’escola va ser creada l’any 1991 per la Gemma i la Montse i des d’aleshores hem anat portant a terme el nostre projecte educatiu amb il·lusió i entusiasme. La nostra línia pedagògica és molt activa ja que l’objectiu és aconseguir que l’infant vagi madurant, fent-se més autònom... en definitiva que vagi creixent de manera integral mitjançant les seves pròpies experiències i vivències.

Horaris

HorarisL´horari de l’escola és de 9 del matí a 2/4 de 6 de la tarda. Hi ha un servei d’acollida de 8 a 9 del matí.

Al matí l’hora d’entrada és a partir de 3/4 de 9 a 2/4 de 10 fins les 12.

A la tarda l’hora d’arribada és a les 3 i la de sortida entre les 5 i 2/4 de 6.

On som?

On som?L’escola està situada al mig del barri de Gràcia:

Carrer Providència 21

Calendari

CalendariLa nostra escola cada curs comença la segona setmana de setembre i acaba la penútima setmana de juliol.

Durant el periode de vacances de Nadal i de Setmana Santa els dies laborables oferim un Servei per totes aquelles famílies que ho necessiten.